در شب قدر نباید از رحمت الهی ناامید شد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، شب قدر را شب قرآن دانست و با اشاره به اینکه نباید از رحمت الهی ناامید شد، گفت: خدا قول داده در این شب همه گناهان ما را پاک می‌کند لذا باید در این شب آگاه بود و از خداوند طلب مغفرت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بامداد چهارشنبه در آیین احیای دومین شب قدر در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد بر بهره‌مندی کامل از فیوضات این شب‌های عظیم تاکید کرد و گفت: فضایل امشب به عنوان دومین شب قدر، از شب اول بیشتر است و باید توجه ما به خدا هم فزونی داشته باشد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کیفیت کارهای خیر همچون صدقه دادن، قرآن خواندن و گره‌گشایی از مشکلات مردم طبق آیات و روایات ۳۰برابر می‌شود، افزود: ثواب هر کار خیر در شب قدر به اندازه ۸۰ سال عمر انسان محاسبه می‌شود.

 

وی ابتدای سال را از همین شب قدر دانست و با بیان اینکه همچون دولت که سال مالی برای بودجه خود مشخص می‌کند، برای سعادت و عاقبت‌بخیری انسان هم شب قدر به عنوان ابتدای سال تعیین شده، اظهارکرد: امشب قصه اتفاقات خوب و بد من و شما رقم می‌خورد و تقدیر همه ما مشخص می‌شود.

 

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: بهترین دعا در این شب، افزایش رزق و روزی و محتاج نبودن به بنده، سلامتی و عاقبت بخیری و رسیدن به آرزوهای خوب و به صلاح انسان دانست که باید در کنار آمرزش گناهان و پاک شدن عذاب ما از خدا بخواهیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امشب را شب قرآن دانست و با اشاره به اینکه نباید از رحمت الهی ناامید شد، افزود: خدا قول داده در این شب همه گذشته و گناهان ما را پاک می‌کند لذا باید در این شب آگاه بود و از خداوند طلب مغفرت کرد.

 

امام جمعه بجنورد همچنین امشب را شب ولایت و امامت دانست و اظهارکرد: امشب شب امام علی و اولاد ایشان است و پرونده ما به دست امام زمان می‌رسد لذا باید اول امام زمان را بشناسیم و بعد با امام خود هم‌مسیر شویم.

 

حجت‌الاسلام نوری تقویت چهار ویژگی تقوا و دوری از گناه، تلاش در عبادت و بندگی، عفت و حیا و همچنین راستی در کردار و عمل را حول محور هم‌مسیر بودن با امام زمان بیان کرد.

 

 

کد خبر 1261367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha