مردم استان آذربایجان غربی همگام و همراه  برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مردم استان آذربایجان غربی همگام و همراه با هموطنان خود برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عرصه میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  مردم غیور و همیشه در صحنه ارومیه  و سرزمین اقوام و ادیان، اعم از مرد و زن، پیر و جوان و با حضور چشمگیر دهه نودی ها، همگام و همراه با هموطنان خود برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عرصه میدان آمدند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور از ساعت ۱۰ با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی» آغاز شد.

این مردم با با تجمع در میدان ولایت فقیه ارومیه در حالیکه بنرها و پلاکاردهایی دست نوشته و چاپی که شعارهای« مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»،«نصر من ا.. و فتحٌ قریب»،ما در کنار رهبریم از پیروان حیدریم، تا خون در رگ ماست آمریکا دشمن ماست، نوشته شده بود راهپیمایی خود را آغاز کردند. 

 

در مسیر راهپیمایی، دانش آموزان و کودکان با حضور در جایگاهی که برای اجرای برنامه در نظر گرفته شده بود همخوانی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

آنش زدن آدمک های ترامپ و سران اسراییل از دیگر برنامه‌های مراسم روز جهانی قدس امسال در ارومیه بود.

حضور فعال اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز در این روز گسترده بود با توجه به اینکه روزه بودند بعد از شرکت در راهپیمایی در مصلی ارومیه به نماز جماعت ایستادند.

 

 

دهه نودی ها هم با دست نوشته و لباس ها مزین به عکس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای حمایت از کودکان فلسطین یا میدان عرصه آمدند.و در هر رنگ و لباسی با کودکان و نوجوانان فلسطینی هم پیمان شدند.

رژیم صهیونیستی امسال و در حمله اخیر خود به قبله مسلمانان مسجد الاقصی با حمله به بیت المقدس بیشتر از همیشه افکار عمومی جهان را بسوی خود جلب کرد و باعث شد تا مردم حضوری پررنگ تر از سال های قبل داشته باشند.

همچنین امروز پیرزنان، پیرمردان، جانبازان جنگ تحمیلی، فرهنگیان و طلبه‌ها نیز همراه با خانواد های خود در این راهپیمایی حضور فعالی داشتند.

 

 

گفتنی است؛ این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای ارومیه با سخنرانی آیت‌الله دیرباز و قرائت قطعنامه پایانی به اتمام رسید.

راهپیمایی در سایر شهرستانهای آذربایجان غربی نیز به تناسب ساعت اعلامی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

کد خبر 1261867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha