حضور ملت مسلمان در راهپیمایی روز قدس سبی نابودی رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به نقش مردم در زاهپیمایی روز قدس و نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این حضور سبب شده که این رژیم منحوس از درون پوسیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز(۲۵فروردین)، در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد، اظهارداشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب شده که این رژیم کودک کش از درون پوسیده و رو به نابودی باشد و اکنون نیز در محاصره محور مقاومت قرار دارد.


نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تدابیر مقام معظم رهبری در شکل گیری محور مقاومت و جانفشانی نیروهای مختلف حامی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در به زانو درآوردن رژیم صهیونسیتی نقش مهمی داشته است.

 

وی با اشاره به نقش مردم با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس امروز پس از گذشت نیم قرن تسلط به سرزمین های اشغالی و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه، دچار شکست شده است.

 

حفظ حجاب و عفاف سلامت جامعه را تضمین می کند

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت رعایت عفت، پاکدامنی، حجاب و عفاف در جامعه، گفت: این مهم در حفظ سلامت جامعه موثر است. 

 

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای نابودی کانون خانواده ها و رواج بی بندو باری، اظهارکرد: باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار بود و خانواده نقش بسزایی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه هدف دشمنان دور ساختن جوانان از مباحث دینی است، تصریح کرد: در صورتی که در لیالی قدر شاهد حضور گسترده نوجوانان و جوانان بودیم.

 

امام جمعه خرم آباد اظهارکرد: باید همچنان در مقابل حملات تخریبی و ضد فرهنگی اردوگاه شیطان ایستادگی کرد، در این راستا باید برنامه ریزی صورت گیرد.

 

وی بر ضرورت عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: در این راستا با خوش اخلاقی و خوش زبانی عمل کنند.

 

ارتشیان فرزندان انقلاب و مردم هستند

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اساره کرد و عنوان داشت: ارتشیان فرزندان انقلاب و مردم هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ما در دوران دفاع مقدس به خوبی ایستادگی کردند و این نهاد مکتبی ایران از بی نظیرترین ارتش های جهان است.

کد خبر 1261895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha