تظاهرات در هیوستون آمریکا در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی

جمعی از فلسطینی‌ها و مسلمانان درهیوستون آمریکا در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، اقلیت فلسطینی، عربی و اسلامی در محکومیت حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نمازگزاران در مسجد الاقصی در برابر کنسولگرای اسرائیل در هیوستون تگزاس تظاهرات کردند.

 

کمال خلیل، رئیس شورای فلسطینی-آمریکایی، اعلام کرد: این تظاهرات که در ادامه تظاهرات مردمی در بسیاری از شهرها برگزار شد، بر اهمیت نقش اقلیت‌ها در افشای اقدامات اشغالگران و افزایش آگاهی شهروندان آمریکایی، رأی دهندگان و مالیات دهندگان نسبت به مسئله فلسطین تاکید کرد.

 

 وی افزود: کار در عرصه آمریکا برای تأثیرگذاری بر تصمیم گیران از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که مسئله فلسطین تنها یک موضوع روابط خارجی دولت آمریکا نیست، بلکه یک موضوع داخلی برای سیاستمداران است.

 

 فعالان فلسطینی و عرب کمپین مردمی را برای دعوت دولت آمریکا برای متوقف کردن پرداخت پول مالیات به رژیم صهیونیستی به عنوان کمک مالی و نظامی به راه انداختند.

 

 چهارشنبه این هفته(30 فرودین 1402) قرار است فعالان حقوقی در مقابل کنسولگری اسرائیل در سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا، تجمع کنند و خواستار پایان دادن به خشونت نظامی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها شوند که از طریق پول مالیات تامین می‌شود.

کد خبر 1262408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha