همت بنیاد خیریه «موج مهربانی» در احداث ۲ مدرسه در شهرستان زرین دشت

الطافی گفت: ۲ مدرسه یک کلاسه با همکاری بنیاد خیریه «موج مهربانی» در مناطق محروم محروم شهرستان زرین دشت احداث می شود.

مهرداد الطافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: کلنگ زنی یک مدرسه شش کلاسه  و تکمیل یک مدرسه شش کلاسه با همت بنیاد خیریه «موج مهربانی» در شهرستان «زرین دشت»، روستای «خلیل آباد» و شهر «دبیران» با حضور جمعی از مسئولان محلی این شهرستان انجام شد.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» به جزییات این طرح اشاره کرد و افزود: مدرسه پیامبر اعظم (ص) شهر دبیران در یک طبقه با زیربنای ۴۲۵ مترمربع فضای آموزشی مدرسه حضرت نرجس خاتون (س) روستای خلیل آباد در یک طبقه با زیربنای ۳۶۱ متر مربع کلنگ زنی شده است.

 

وی بیان کرد: این دو مدرسه به همت خیرین بنیاد خیریه موج مهربانی مهندس انصاری با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال در شهرستان «زرین دشت» کلنگ زنی شد که  پروژه شماره ۲۴ و ۲۸ بنیاد خیریه «موج مهربانی» محسوب می شود.

 

الطافی خاطرنشان کرد: مدرسه پیامبر اعظم (ص) به ارزش ۳۵ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال به نیت و یاد مرحوم دکتر عبدالمهدی انصاری و مدرسه حضرت نرجس خاتون به ارزش ۱۶ میلیارد ریال به نیت و یاد مرحومه گوهر رحمانیان کوشککی ساخته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه در مهر ماه سال جاری مورد بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ دانش آموز در دو شیفت صبح و عصر از این فضای استاندارد آموزشی بهرمند می شوند.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» عنوان کرد: این بنیاد خیریه سفیر مدرسه سازی و مدرسه یاری در کشور چهار مدرسه را در استان فارس به صورت صد در صد خیری به دانش آموزان مناطق محروم این استان تقدیم کرده است.

کد خبر 1263991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha