هدیه ای که در جشن روز معلم، دانش آموزان بلوچ در مناطق مرزی را غافلگیر کرد

ثاراللهیان لشکر ۴۱ثارالله کرمان فعالیت های متعدد فرهنگی با ارشاد و راهنمایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر طی ۶ سال‌ ماموریت آن در در مدارس مناطق مرزی سراوان انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ روز گذشته بود که مقام معظم رهبری در دیدار به جمعی از معلمان سراسر کشور فرمودند "یکی از چیزهایی که از معلّمین عزیز و محترم انتظار می رود این است که احساس هویّت ایرانی و اسلامی و شخصیّت ملّی را در کودکان این کشور باید زنده کنید؛ مسئله‌ی زبان مهم است، مسئله‌ی ملّیّت مهم است، مسئله‌ی پرچم مهم است؛ دلبسته باید باشد؛ اینها چیزهای لازمی است..."
 

 

 

 

ثاراللهیان لشکر ۴۱ثارالله کرمان فعالیت های متعددی با ارشاد و راهنمایی حجت الاسلام زنگی آبادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر طی ۶ سال‌ ماموریت آن در در مدارس مناطق مرزی سراوان انجام دادند.

 


 

بچه های ساده و صمیمی بلوچ در نگاه مهربان شان، دریایی از محبت و عاطفه جاری است و همین موضوع، شوق خدمت به این بچه ها و خانواده هایشان را مضاعف می کند.

 

 

 

شاید روزی که روابط عمومی لشکر ۴۱ ثارالله از دانش آموزان بلوچ در نقاط صعب العبور عکاسی می کرد؛ هیچکدام از بچه ها نمی دانستند این عکس ها برای چه کاری است.

 

 

امروز و همزمان با گرامیداشت هفته تعلیم و تربیت جشن روز معلم در مدارس مرزی سراوان برگزار و یک هزار کیف به دانش آموزان دختر و پسر اهدا شد‌.

 

 

این کیف ها معمولی نبود؛ مزین به تمثال امامین انقلاب اسلامی و فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص قوم بلوچ و تصویر خود دانش آموزان بود که تبدیل به خاطره ای هیجان انگیز شد؛ برخی بچه ها کیفی را که حالا دیگر عکس خودشان را روی آن می دیدند محکم در دستان خود گرفته بودند.

 

 

 

 

لشکر ۴۱ ثارالله در سال‌های ماموریتِ پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی سراوان با افتخار اقدامات فرهنگی و اجتماعی متعدد برای مرزنشینان غیور این خطه انجام داده و با فصل الخطاب قرار دادن منویات رهبری معظم انقلاب و اهمیت نگاه مسئولانه و ایجاد انگیزه در دانش آموزان این منطقه برای مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لشکر۴۱ثارالله در فواصل زمانی متعدد تلاش کرد تا با اهدای لوازم التحریر و کیف و کفش لبخندی بر لب این قشر دوست داشتنی بنشاند.

 

 

کد خبر 1264536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha