برنامه های کمیته امداد استان زنجان در دهه کرامت تشریح شد

صالحی با تشریح برنامه های دهه کرامت در کمیته امداد استان زنجان از اهدای ۶۳ مورد جهیزیه و توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین مددجویان زنجانی خبر داد.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان به برنامه های این نهاد مردمی در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برنامه های کمیته امداد در این دهه با سه رویکرد تبینی، فرهنگی و حمایتی اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه در رویکرد تبینی اجرای روضه ها و مراسمات خانگی به تعداد 1500 خانوار مورد تاکید است، گفت: در این برنامه جامعه هدف 7500 نفری پیش بینی شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری مسابقات نقاشی، نشست بصیریت، دلنوشته و مسابقات کتابخوانی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در این دهه خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی صیانت از خانواده و جوانی جمعیت، اقتصاد مقاومتی، کارگاه های مشاوره فردی و گروهی و تکریم دختران موفق در عرصه های مختلف نیز از برنامه های فرهنگی در دهه کرامت خواهد بود.

 

صالحی همچنین به برنامه های حمایتی کمیته امداد در این دهه اشاره کرد و گفت: اعطای 25 فقره وام قرض الحسنه به جامعه هدف، اهدای 63 مورد جهیزیه، تهیه و توزیع یک هزار بسته معیشتی، استفاده از ظرفیت پزشکان خیر و ویزیت رایگان مددجویان تحت حمایت و افتتاح مسکن خیری برای مددجویان در این ایام پیش بینی شده است.

کد خبر 1266424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha