رونمایی از کتاب روایت قرن/کتاب کوفه پروفروشترین کتاب انتشارات دانشگاه جامع امام حسین(ع)

لطفی بااشاره به رونمایی از کتاب روایت قرن با موضوع فعالیت های نظامی ایران در ۱۰۰ سال اخیر گفت: قصد داریم با برنامه ریزی های انجام شده با آموزش و پرورش این کتاب در حوزه تاریخ به عنوان کمک درسی و برای افزایش هویت سازی و اعتماد به نفس بکار گرفته شود.

محمد لطفی، مسئول انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: کتاب های دانشگاه جامع امام حسین(ع) در حوزه فنی مهندسی و علوم انسانی هستند که در حوزه فنی رشته های برق، علوم پایه، هوا فضا، مکانیک و سایبری را در بر می گیرد. در حوزه علوم انسانی نیز شامل رشته فرهنگی، مدیریت و بین الملل می شود.

 

 

مسئول انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) افزود: در سال 1401، 70 عنوان کتاب در چاپ اول ارایه شد و کتبی مانند رشد حرکتی به چاپ چهاردهم و کتاب کوفه از پر فروش ترین کتاب ها در حوزه تاریخ به چاپ چهارم رسید که هر چاپ کتاب ها قریب 3 هزار جلد را شامل می شود. در حوزه نفوذ سیاسی و فرهنگی نیز کتبی ارایه شده است که از پر فروش ترین کتاب ها هستند.

 

 

لطفی با اشاره به رونمایی از کتاب روایت قرن در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: این کتاب به روایت 100 سال اخیر فعالیت های نظامی ایران می پردازد. در این کتاب موشن گرافی و شیوه هایی به کار رفته که برای نسل جوان قابل استفاده است.

 

 

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده با آموزش و پرورش قصد داریم در حوزه کتاب های تاریخ به عنوان یک کتاب کمک درسی و برای افزایش جذابیت های کتاب تاریخ از آن استفاده شود تا در موضوع اعتماد به نفس و هویت سازی اثرگذار باشیم.

 

 

لطفی در مورد کتب فنی مهندسی اظهار کرد: پدافند غیرعامل، هوش مصنوعی و کامپیوتر از جمله این کتب هستند. با تدبیر فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع)، این دانشگاه در شبستان عمومی و شبستان ناشران دانشگاهی کتب خود را در غرفه مورد نظر ارایه می دهد.

 

 

وی گفت: در حوزه مدیریت نیز کتاب مبانی و الگوی مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی و کتاب نطق سلیمان که به فعالیت ها و نظرات شهید سلیمانی در حوزه مدیریت می پردازد؛ ارائه شده است. همچنین در حوزه اقتصاد نیز کتاب اندیشه های آیت الله شاه آبادی ارایه شده است. در حوزه فرهنگی نیز علاوه بر کتاب کوفه؛ کتاب کامیا و ناکامیا بحث امنیتی حادثه عاشورا را مورد بررسی قرار می دهد که در فضای سازمانی و اطلاعاتی قابل توجه است.

 

 

لطفی در مورد کتاب های پرفروش انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: کتاب کوفه از پر فروش ترین کتاب های این انتشارات است که مربوط به دوران چهار ساله حضور امیرالمومنین (ع) در کوفه است که شهید سلیمانی نیز توصیه به خواندن آن کرده است. این کتاب به چاپ چهارم رسیده و مورد استقبال عموم قرار گرفته است. این کتاب نوشته دکتر رجبی دوانی است که با توجه به پخش سریال مختارنامه مورد توجه تمام اقشار مردم قرار گرفته است.

 

 

وی در مورد کتاب های حوزه مقاومت این انتشارات نیز گفت: نقد نظری روابط بین الملل، بیداری اسلامی از جمله کتبی هستند که در حوزه مقاومت مورد توجه قرار گرفتند.

کد خبر 1267433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha