همایش یک روزه خانواده انقلابی (خانواده و مسجد) در اراک برگزار شد

همایش یک روزه خانواده انقلابی(خانواده و مسجد) با محوریت تحکیم خانواده به همت کانون فرهنگی هنری مشکات در اراک برگزار شد.

حجت الاسلام بهنام حبیبی راد، در حاشیه برگزاری این همایش به اهمیت تحکیم بنیان خانواده و آشتی هر چه بیشتر افراد با مسجد و همچنین احیای کارکرد مساجد تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: همایش یک روزه خانواده انقلابی(خانواده و مسجد) با محوریت تحکیم خانواده به همت کانون فرهنگی هنری مشکات در اراک برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، با اشاره به اینکه این طرح به میزبانی کمیته فرهنگی اجتماعی مسجد حجت بن الحسن(عج) برگزار شد، افزود: در این همایش در نظر داشتیم که یک روز خانواده ها در کنار هم در مسجد به تفریح و انجام فعالیت های فرهنگی و دینی بپردازند.

 

وی همچنین از برگزاری کلاس آموزشی پیرامون مسئله رفتار با فرزندان برای والدین نیز اشاره کرد و گفت: در این دوره شرکت کنندگان از بیانات مربی خانواده حجت الاسلام حبیبی راد و خانم جاوید بهره مند شدند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد، بیان کرد: پدران نیز از این همایش استقبال خوبی داشتند و با حضور خود زینب بخش محفل و همایش شدند.

 

گفتنی است در این همایش که با حضور مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد، به شرکت کنندگان هدایایی فرهنگی اهدا شد.

کد خبر 1267746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha