برگزاری مسابقه کتابخوانی همزمان با دهه کرامت  در کانون های فرهنگی و هنری ملایر

ترکاشوند گفت: مسابقه کتابخوانی همزمان با دهه کرامت در کانون های فرهنگی و هنری ملایر برگزار می‌شود.

جعفر ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با ایام دهه کرامت و همزمانی این ایام با سالروز آزاد سازی خرمشهر  برنامه های مختلفی توسط کانون های فرهنگی و هنری شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مدیرکانونهای فرهنگی و هنری معین  شهرستان ملایر از برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی برای اعضای کانونهای ملایر خبر داد و گفت: اردوی مشهد مقدس و قم و جمکران برای اعضای کانونها را در این ایام داریم.

وی برگزاری مسابقات ورزشی  از جمله مسابقات دو ممیدانی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، همایش پیاده روی و.. را از برنامه های این ایام دانست و تصریح کرد:  برگزاری ایستگاه های صلواتی و جشن های ویژه شامل سخنرانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و... از برنامه های کانونهای مساجد ملایر در دهه کرامت است.

  ترکاشوند همچنین  به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای اعضای کانونها در ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت:  برگزاری جشن های روز دختر و تجلیل از نام های  فاطمه و معصومه  و اهدای جوایز به دختران موفق اعضای کانون از دیگر برنامه ها است

 وی  برگزاری نشست های بصیرتی با هدف تببین شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای اعضای کانون ها ، نشست با شهردار و یا فرماندار ملایر، و.... نیز از دیگر برنامه های دهه کرامت در کانونهای فرهنگی و هنری ملایر است.

 ترکاشوند با بیان اینکه با برنامه ریزیهای انجام شده قرار است برگزاری کلاس های اوقات فراغت را در ایام تابستان در کانون ها داشته باشیم گفت: برگزاری دورههای آموزشی خیاطی، گلدوزی، برق و صنعتی و.. با همکاری فنی و حرفه ای برای اعضای کانونها پیش بینی شده است.

مدیر کانونهای فرهنگی و هنری معین  شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر 72 کانون ثبت شده در ملایر وجود دارد خاطرنشان کرد: از این تعداد 40 کانون به صورت فعال و مستمر برنامه های خود را در حوزه های فرهنگی، قرآنی ، مناسبتی و.. در طول سال دارند و مهمترین مشکل کانون ها مشکلات مالی است.

کد خبر 1267943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha