رای به هر کاندیدا، رای به جمهوری اسلامی است

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: رای هر یک از شهروندان به کاندیداهای انتخابات، رای به جمهوری اسلامی است و نشان از اعتماد مردم به انتخابات و نظام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ "حسن ناهیدی" رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی امروز یک‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، چهار راهبری اساسی در برگزاری انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون اقدامات آسیب شناسی در خصوص برگزاری انتخابات سالم در استان انجام شده است، اضافه کرد: برای تعیین مسیر راستی و درستی انتخابات باید سرمایه های اجتماعی را تبدیل به برگه های رای کنیم و اعتماد سازی را در مردم بیشتر از گذشته کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی راه طولانی را طی کرده است و فراز و نشیب های زیادی را تا کنون از سر رد کرده و همین انتخابات، عامل وصل مردم به نظام بوده است.

 

وی به دسیسه های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن در حال حاضر بدنبال سناریوسازی است تا انتخابات را ناسالم نشان دهد و با نشان دادن التهاب در فضای کشور مشارکت مردم را به حداقل برساند.

 

وی با تعیین نهایی تاریخ استعفای مدیران داوطلب برای شرکت در انتخابات، گفت: برای اینکه خللی در ارایه خدمات به مردم پیش نیاید بر اساس پیش بینی های انجام شده افراد جایگزین انتخاب شده اند تا ارایه خدمات به مردم در تغییرات با کم کاری مواجه نشود.

 

ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس از ۱۹ آذر ماه سالجاری به مدت هفت روز انجام خواهد شد و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال‌جاری برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1268187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha