اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه روابط بین‌الملل برای مردم بازگو شود

آیت الله عبادی گفت: موفقیت‌ها و اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه روابط بین‌الملل به ویژه ارتباط با کشورهای اسلامی باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- امروز سه‌شنبه(۲ خرداد) در دیدار با دست اندرکاران حج تمتع استان اظهار کرد: در قرآن کریم تأکید شده که اختلافاتی که حاصل می‌شود براساس بالاطلبی و نادیده گرفتن حق است.

 

وی با اشاره به اینکه در حج مردم از سراسر دنیا حضور می‌یابند و به صورت یکرنگ در بین الله الحرام «لبیک» می‌گویند در جهت تمدن‌سازی جهانی که منشأ آن ایمان بر اساس اخلاص است، افزود: حج یک زیرساخت برای تمدن نبوی است اما متأسفانه از این زیرساخت به درستی استفاده نکرده‌ایم.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه عبادی با بیان اینکه دشمنان ما در کار دشمنی خود به صورت تخصصی برنامه‌ریزی و عمل می‌کند، ادامه داد: دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی دقیق توانستند فلسطین و بسیاری از کشورهای اسلامی را با واسطه و یا بی‌واسطه تصرف کنند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه هدف امام راحل در ایجاد انقلاب برگشت به اسلام ناب است، متذکر شد: غیر از مناسک حج باید اهداف آن مدنظر زائران قرار گیرد و در واقع هر زائر حج تمتع یک سفیر برای انقلاب اسلامی در ملاقات با مردم جهان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عوامل حج با کاستن از دغدغه‌های زائران باید زمینه رسیدن آنان به اهداف را فراهم کرده تا بتوانند برنامه‌های درازمدت دشمن را خنثی کنند، افزود: یکی از مأموریت‌های دشمن نابودی آثار اسلامی در ابعاد مختلف است.

 

وی به موفقیت‌ها و اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: برقراری ارتباط با کشورهای اسلامی و همسایه از جمله کشور عربستان توسط دولت سیزدهم بسیار بر وحدت اسلامی تاثیرگذار است که می‌تواند برنامه‌های دشمنان را خنثی کند.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر ضرورت بازگویی اقدامات ارزنده دولت سیزدهم برای مردم، عنوان کرد: پیوند با کشورهای همسایه و دوست در هر نقطه از دنیا، دشمن را بیچاره کرده است و از این اقدام دولت خیلی عصبانی است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و سفر رئیس جمهور به بزرگترین کشور اسلامی یعنی اندونزی نشانه اتفاقات و امیدهای بزرگ است، تأکید کرد: موفقیت‌های دولت سیزدهم در حوزه روابط بین‌الملل به ویژه ارتباط با کشورهای اسلامی باید برای مردم بازگو شود.

 

 

کد خبر 1268535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha