زائران سفر حج سفیران کشور محسوب می شوند

حیدری بابیان اینکه زوار ایرانی سفر حج سفیران کشور محسوب می شوند گفت: حج بهترین فرصت برای معرفی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در دیدار با کارگزاران حج و زیارت استان اظهار داشت: زوار ایرانی سفر حج سفیران کشور محسوب می شوند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حج بهترین فرصت برای معرفی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌ های شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی ابراز کرد: کارگزاران حج و زیارت استان باید با یک برنامه ریزی دقیق بتوانند از این فرصت مهم و فضای معنوی بهره برداری لازم را انجام دهند.

 

حیدری بابیان اینکه افراد زیادی هستند که در حال حاضر قصد سوء استفاده کردن از این سفر معنوی را دارند گفت: حج یک سفر معنوی برای همه مسلمانان جهان است لذا همه عزیزانی که قصد تشرف به خانه خدا را دارند باید به خوبی توجیه شوند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارگزاران حج و زیارت استان باید با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی مناسک حج را به درستی برای زائران آموزش دهند.

 

وی بابیان اینکه فرودگاه استان نیز باید پروازهای بین المللی داشته باشد گفت: پروازهای بین المللی به ویژه پروازهای عتبات و عالیات پیگیری شود.

 

کد خبر 1268949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha