برگزاری اردوی جهادی با شعار «می سازیم تا ساخته شویم»

هفتمین اردوی جهادی ویژه خواهران و برادران با شعار می سازیم تا ساخته شویم، با محوریت گرامیداشت شهدا در آستانه اشرفیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، علیرضا توفیقیان_ مسئول قرارگاه جهادی سردار سلیمانی شهرستان آستانه اشرفیه امروز(پنج شنبه، ۱۸ خرداد) از برگزاری اردوهای جهادی با محوریت گرامیداشت شهدا خبر داد و اظهار کرد: این اردوی جهادی با شعار «می سازیم تا ساخته شویم» قرار است در سه عرصه عمرانی، پزشکی و فرهنگی در مناطق کم برخوردار آستانه برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه فاز اول ساخت یتیم خانه به منظور مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست در عرصه عمرانی انجام مثخواهد شد افزود: البته از ابتدا تا انتهای این طرح برعهده قرارگاه است.

توفیقیان اضافه کرد: تعمیر، بازسازی ساخت آشپزخانه، ساخت خانه محروم نیز به صورت مقطعی در طول اردو انجام می شود.

وی گفت: به جهت بستر سازی تربیت و ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های فرهنگی سعی داریم مسابقات فرهنگی، کلاس ها و دوره های آموزشی را ویژه کودکان و نوجوانان با ثبت نام در وب سایت جهادی به صورت مجازی و نیز حضوری، برگزار کنیم.

توفیقیان ادامه داد: با بررسی و شناسایی مناطق جغرافیایی محروم و کم برخوردار نیز قرار است در عرصه پزشکی بتوانیم با حضور پزشکان و بهیاران خدماتی شامل؛ ویزیت، کنترل فشارخون و قند خون را به عزیزان مناطق محروم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه شنبه 20 خرداد ساعت 17 عصر در کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می شود، تصریح کرد: زمان اردو 20 الی 31 خرداد ماه بوده و این دوره اردو به یاد شهیدان حمید تقوی، مهدی کامور برگزار خواهد شد.

کد خبر 1272104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha