زمینه استفاده کانون های مساجد از فضاهای ورزشی شهری و روستایی فراهم می شود

بازرگان با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از فضاهای ورزشی شهری و روستایی استفاده کنند، گفت: مجموعه های ورزشی استان از ظرفیت خوبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه خانه های ورزش در روستاها در اختیار دهیاران است، گفت: می توانیم زمینه استفاده کانون های مساجد از امکانات خانه های ورزش را برای اعضای کانون ها فراهم سازیم.

 

وی با یادآوری اینکه به دنبال ایجاد پایگاهی برای تشکل های مسجدی هستیم، تصریح کرد: کانون های مسجد می تواند با شرکت در فراخوان های که منتشر می شود اجاره یکی از این مجموعه های ورزشی را برعهده بگیرند و زمینه استفاده دیگر اعضا را فراهم سازند.

 

این مسئول در حوزه جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده نیز افزود: سه مرکز مشاوره در حوره جوانی جمعیت در مجموعه ورزش و جوانان فعالیت می کنند که امیدواریم با هم افزایی کانون های مساجد اثرگذاری برنامه های حوزه جوانی جمعیت را شاهد باشیم.

 

بازرگان بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه با کانون های مساجد در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: فضای حاکم در استان فضای همدلی بین مدیران است که امید می رود با ریل گذاری در این مسیر آیندگان نیز این رویه را ادامه دهند.

 

این مسئول با یادآوری اینکه مجموعه های ورزشی در استان از ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات برخوردار هستند، افزود: این خدمات با فضای تعاملی و تفاهمی اثرگذارتر خواهد بود.

کد خبر 1273147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha