هم افزایی دستگاه های فرهنگی گلستان ضروری است

حجت الاسلام مهدیان گفت: هم افزایی در مجموعه استان نیاز و ضروری است و تمام دستگاه های فرهنگی که می توانند در این جهت تاثیرگذار باشند باید دعوت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام حسین مهدیان در جلسه هم افزایی برنامه های اجتماعی فرهنگی و مذهبی با کانون مداحان استان گلستان گفت: در این چند وقت اخیر اتفاقات خوبی در مجموعه اوقاف رخ داده که حرکت رو به جلو و خوبی بوده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به رویکرد جدید رئیس سازمان اوقاف، افزود: بهره وری بیشتر از اوقاف و سرمایه گذاری از اقداماتی بود که در دوران حجت الاسلام خاموشی انجام شد و برکت آن در برنامه های سطح کشور مشهود است.

 

وی ادامه داد: پیش از این اوقاف در بخش های تخصصی، صنایع، دامپروری و کشاورزی ورود پیدا کرده بود اما در حوزه بهره وری نیز دست اوقاف باز است و با مدیریت و تاثیرگذاری مناسب بهترین بهره وری را از موقوفات خواهد برد.

 

حجت الاسلام مهدیان خاطرنشان کرد: اوقاف در حوزه اجتماعی نیز نقش خوبی داشته و و فعالیت در دوران کرونا یکی از مسائل مهم اجتماعی انجام شده از سوی اوقاف است.

 

وی با بیان اینکه هم افزایی در مجموعه استان نیاز و ضروری است، گفت: تمام دستگاه های فرهنگی که می توانند در این جهت تاثیرگذار باشند باید دعوت شوند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ایجاد وفاق در استان را لازم و ضروری خواند و افزود: ظرفیت هیئت و هیئت های مذهبی، ظرفیت بی نظیری است و باید از این ظرفیت بهترین بهره را برد.

 

وی اظهارداشت: یکی از تدابیر نماینده ولی فقیه در اوقاف برای استفاده بیشتر از ظرفیت اوقاف، حضور هیئت های مذهبی در بقاع متبرکه بود که این اقدام انجام شد.

 

حجت الاسلام مهدیان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی، گفت: اوقاف در این زمینه آمادگی دارد تا دوره آموزشی نوانمندسازی هیئت های مذهبی، مدیران، مداحان، وعاظ و سخنرانان را برگزار کند.

 

وی افزود: اگر در حوزه آموزشی پررنگ باشیم در حوزه خدماتی مشکلی نخواهیم داشت.

 

 

 

 

کد خبر 1274834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha