فعالیت ۱۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستان در ملایر

عابدینی نیا گفت: تاکنون ۱۱۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی ملایر در سامانه جامع فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی "نورینو" ثبت شده که از این تعداد ۳۰ پایگاه جز مدارس آموزش و پرورش نیست.

 مهدی عابدینی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر با اشاره به اینکه پر کردن اوقات  فراغت دانش آموزان در ایام تابستان همواره یکی از اولویتهای نهادهای فرهنگی است  گفت: آموزش و پرورش نیز هم ساله پایگاه‌های اوقات فراغت را برای دانش آموزان راه اندازی می‌کند.

 مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به راه اندازی پایگاه‌های اوقات فراغت در ملایر افزود:  تاکنون 110 پایگاه اوقات فراغت تابستانی در سامانه جامع فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی "نورینو" ثبت شده  است واز این تعداد 30 پایگاه جز مدارس آموزش و پرورش نیست.

 عابدینی نیا عنوان کرد: شعار پایگاه های اوقات فراغت امسال این است که مدارس، کانون تربیتی محله در تابستان باشند و در هر مدرسه بعنوان یک پایگاه تابستانی، فعالیت های فرهنگی، هنری، آموزشی و تربیتی انجام شود.

عابدینی نیا با تاکید بر اهمیت ثبت پایگاه های اوقات فراغت در این سامانه، مطرح کرداضافه کرد: با ثبت پایگاه ها در سامانه نورینو، وزارت آموزش و پرورش اعتباری برای این پایگاه ها در نظر خواهد گرفت.

وی از فعالیت 12 پایگاه ورزشی و پنج زمین چمن مصنوعی در فصل تابستان خبر داد و تصریح کرد: کانون امام خمینی(ره)، کانون شهید مدرس و پژوهسرای شهید "احمدرضا احدی" برنامه ریزی های خوبی در این راستا انجام دادند.

 وی گفت: دارالقرآن زنده یاد "بحرینی" نیز که در عید غدیر خم افتتاح می شود، فعالیت های قرآنی را به صورت ویژه در فصل تابستان آغاز خواهد کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه جهادی از بهمن ماه سال گذشته در ملایر، تصریح کرد: بیش از 207 معلم در قالب این طرح و بصورت جهادی، پنج شنبه و جمعه ها در مدارس کمتر برخوردار حاشیه شهر و مدارس روستاها فعالیت های آموزشی انجام دادند.

 

کد خبر 1274923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha