امکان شرکت عموم در دوره‌های معرفت‌افزایی موسسه علوم اسلامی جهرم/ اعطای گواهی پایان دوره

حجت الاسلام زارعی از برگزاری دوره‌های معرفت‌افزایی ویژه عموم در موسسه علوم اسلامی حوزه علمیه جهرم همراه با اعطای گواهی پایان دوره خبرداد.

حجت الاسلام علی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به فعالیت های موسسه علوم اسلامی در راستای تبیین معارف دین مبین اسلام، گفت: این موسسه وابسته به حوزه‌ علمیه بوده و آشنایی عموم افراد در زمینه معارف و عقاید از اهداف آن است.

 

مدیر موسسه علوم اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به فعالیت های این موسسه افزود: تا کنون دوره های مختلفی در موسسه علوم اسلامی برگزار شده که شامل آشنایی با فلسفه اسلامی و جهان بینی الهی و مادی، آشنایی با منابع روایی فریقین، آشنایی با ادیان متعدد و فرق مختلف اسلامی، مباحث تاریخ اسلام و... بوده است.

 

وی با اشاره به برنامه های این موسسه در ترم جدید، افزود: برگزاری دوره های متعدد را در دستور کار برنامه های موسسه علوم اسلامی داریم که اولین آنها از نیمه مرداد آغاز می شود.

 

حجت الاسلام زارعی ادامه داد: این موسسه با سه عنوان کلی توحید در اسلام، امام شناسی و مباحث قرآنی و حدیثی حجاب و عفاف اقدام به برگزاری دوره های معرفت افزایی می‌کند.

 

وی از علاقمندان و کنجکاوان علم معرفت به ویژه افرادی که طالب نگاه‌های ژزف و عمیق به دین مبین اسلام دارند جهت شرکت در دوره های موسسه علوم اسلامی شهرستان جهرم دعوت کرد و گفت: در پایان نیز به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

 

کد خبر 1275851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha