بهره‌مندی بیش از 2 هزار جوان تحت حمایت کمیته ازبرنامه‌های اوقات فراغت

رییس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از بهره‌مندی بیش از 2 هزار نفر از جوانان و نوجوانان تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد.

ناصر ناصری ‌دوست، رییس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: 2 هزار و 200 جوان و نوجوان تحت حمایت این نهاد از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت این نهاد بهرمند می شوند.


وی پرداختن به برنامه‌های فرهنگی را یکی از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان عنوان کرد و افزود: در راستای تحقق این مهم توجه به کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


رییس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی همچنین هدف از اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در کمیته امداد امام(ره) را توجه به نیازهای جوانان، شناسایی و شکوفایی استعدادهای درخشان آنان عنوان کرد.


ناصری‌دوست اوقات فراغت را مناسب ‌ترین فرصت‌ برای توسعه مهارت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان دانست و افزود: طرح برنامه های نوین در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان به عنوان امیدهای آینده ایران اسلامی باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.


وی اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت گامی موثر در جهت ایجاد نشاط معنوی، ارتقاء سطح دانش و بینش جوانان و کسب مهارت است.


رییس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: ایجاد کانون‌های موقت و دائم به منظور برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت از اقدامات این نهاد انقلابی برای مددجویان این نهاد است.


ناصری دوست ادامه داد: کانون‌های دائم در شهرستان اراک با ظرفیت پذیرش 330 دانش‌آموز و در شهرستان ساوه با 190 دانش‌آموز پذیرای جوانان در تابستان سال جاری هستند.


وی برپایی کانون‌های موقت، کانون های جوانان پیرو ولایت و همکاری با سایر دستگاه‌ ها در برگزاری طرح اوقات فراغت را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.


رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان تصریح کرد: یک‌هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در سراسر استان در کانون‌های موقت، 500 نفر در کانون‌های جوانان پیرو ولایت و 500 نفر توسط سایر دستگاه‌ها از برنامه‌‌های اوقات فراغت بهره‌مند می‌شوند.

 


پایان پیام/

کد خبر 147619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha