بیداری اسلامی در سراسر جهان نشان از شکست استکبار است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: بیداری اسلامی و آگاهی مسلمانان سراسر جهان از جنایت استکبار نشان از شکست دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالقاسم نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگ روز جهانی قدس در استان مرکزی که (11مرداد) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار شد، گفت: روز قدس روز نشان دادن خشم و انزجار ملت های مسلمان و جنایات اسرائیل غاصب است که بیداری اسلامی در جهان نشان از شکست آنان است.

 

وی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را از مهم ترین آرمان ها و اهداف انقلاب دانست و افزود: ملت مسلمان ایران بعد از گذشت بیش از سی سال با حضور گسترده خود در مراسم ملی و مذهبی مختلف نشان دادند که به اهداف انقلاب پایبند هستند.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای روز جهانی قدس و حضور حداکثری مردم فهیم و ولایت مدار شهر اراک در مراسم تاکید کرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از آرمان های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در سخنانی ضمن گرامیداست روز جهانی قدس گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فعالیت شورای هماهنگی کار بسیار خوب و ارزشمندی است که در راهپیمایی ها و مناسبت های ملی با برنامه ریزی بین دستگاه ها یک تفاهم و همدلی ایجاد می کند.


وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم روزه دار در دفاع از مظلومان جهان به ویژه آزادی قدس شریف افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سال های بعد از انقلاب به فرمان امام خمینی در این راستا فعالیت های زیادی را انجام و هر سال شاهد حضور گسترده تر مردم بوده است.


حجت الاسلام هاشمی بر نقش و حضور شورای هماهنگی در جریان های اخیر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در جریان فته 88 با کمترین هزینه این فتنه را دفع کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان از مردم مسلمان، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مرکزی برای حضور در این روز جهانی دعوت کرد و گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.


پایان پیام/

کد خبر 158457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha