برگزیدگان مسابقه مفاهیم قرآن در مخابرات یزد تجلیل شدند

آیین تجلیل از برندگان اولین دوره مسابقه مفاهیم قرآنی مخابرات استان یزد با حضور مدیرعامل مخابرات و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، به پیشنهاد انجمن اسلامی کارکنان شرکت مخابرات استان یزد و با همکاری روابط عمومی مخابرات استان در مراسمی از برندگان اولین دوره مسابقه مفاهیم قرآنی که همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

در این آیین که در سالن ویدئو کنفرانس مجتمع امام حسین(ع) برگزار گردید به پنج نفر از برگزیدگان مسابقه مفاهیم قرآنی جوایز نفیسی اهدا شد.

مسابقه مفاهیم قرآنی در ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج فرهنگ توجه به مفاهیم قرآنی و بهره برداری از آیات قرآن بین کارکنان مخابرات برگزار شد که از بین مفاهیم ارسالی متعدد برترین مفاهیم برگزیده و معرفی شدند.

شایان ذکر است، داوری این مسابقه برعهده سعید غفاریان داور بین الملل قرآن بود که مفاهیم برتر را بر اساس پارامترهایی از قبیل انتخاب درست و با محتوا، رعایت قواعد و علائم نگارش، سلیس بودن جملات، خارج نشدن از موضوع، تنظیم قالب و چهارچوب، تتبع در منابع و ماخذ، دقت و ژرف اندیشی، استحکام و اعتبار مطالب، خلاقیت و ابداع نظر جدید و میزان تاثیر گذاری و کاربردی بودن مطلب بود، انتخاب کرد.

نفرات برتر این مراسم آقایان سیاوش راستی، محمدعلی کارگر، علی جوان نژاد، علی امیری اردکانی و سید جلال حسینی می باشند.


گفتنی است، به 30 نفر از شرکت کنندگان برتر حاضر در این مراسم از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بن خرید کتاب اهدا شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 171417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha