امضای تفاهم نامه « وای فای شهری» ما بین شهرداری یزد و مخابرات استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدير عامل شركت مخابرات استان يزد با اشاره به ارائه خدمات الکترونیک گفت: تفاهم نامه « وای فای شهری» ما بین شهرداری یزد و مخابرات استان یزد امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهندس مقوم مدير عامل شركت مخابرات استان يزد روز گذشته (23 خرداد) در مراسم امضای تفاهم نامه  « وای فای شهری» بین شهرداری یزد و مخابرات استان یزد گفت: یکی اط طرح های ملی در راستای خدمات رسانی به مردم و الکترونیک در زمینه وای فای شهری است.

وی افزود: در این راستا « طرح غدیر» از سال 96 با انتخاب بیش از یک هزار نقطه از سطح کشور آغاز به کار کرده است و در ابتدا در استان یزد 16 نقطه انتخاب شده بود که چهار مرکز نیز به آن اضافه شد و 6 مرکز نیز در لیست ذخیره قرار گرفتند که در آن این نقاط به وای فای شهری مجهز می شوند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد تصریح کرد: شاخصه انتخاب ما در انتخاب نقاط اماکن پرتردد و پرتوقف است که در این تفاهم نامه ما بین شهرداری و  مخابرات پارکهای آزادگان، کوهستان، بزرگ شهر، هفتم تیر، باغ ملی، شادی و پایانه مسافربری مجهز به وای فای شهری می شوند.

مقوم گفت: در آینده نزدیک نیز بسیاری از نقاط دیگر شهر از جمله بافت تاریخی نیز مجهز به وای فای شهری می شوند که گردشگران نیز می توانند از این امکان به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: اینترنت پرسرعت بدون سیم، امکان استفاده از دستگاه‌های متفاوت از جمله موبایل، بدون نیاز به سیم یا کابل را در حال حرکت به مشترک می‌دهد.

کد خبر 710949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha