سفرهای استانی رییس جمهور نقطه قوت دولت است/ تقدیر از دیپلماسی اقتصادی دولت مردمی

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه سفرهای استانی رییس جمهور نقطه قوت دولت سیزدهم است، گفت: امیدواریم تلاش های دولت در دو سال آینده منجر به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شود.

فاطمه رحمانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته دولت گفت: مجلس مصوبات خوبی را جهت آماده کردن بستر مناسب برای حل مشکلات توسط دولت داشته است. به هر حال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اذیت می کند و هدف حاکمیت نیز باید حل این مشکلات باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علی رغم تمام تلاش هایی که توسط دولت و مجلس شده است، هنوز مشکلاتی وجود دارد و با نقطه مطلوب ما فاصله داریم. البته ما نباید تحریم ها و مشکلاتی که دشمنان در این زمینه علیه ما داشته اند را نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه باید افق اقتصادی مشخصی را پیش روی داشته باشیم، گفت: دولت سیزدهم تلاش هایی در طول دو سال گذشته برای حل مشکلات کشور داشته است اما تیم اقتصادی منسجمی که نتیجه اقدامات آنها در سفره مردم دیده شود را ندارد.

رحمانی با بیان اینکه سفرهای استانی رییس جمهور نقطه  قوت عملکرد دولت سیزدهم گفت: بین مردم بودن و درک مشکلات آنها به خوبی از سوی رییس جمهور انجام شد که این جای تقدیر دارد. سفرهای استانی یک سری مصوباتی داشته است که انتظار ما اجرایی شدن این مصوبات است.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی بارز دولت سیزدهم مردمی بودن است و تمام تلاش رییس جمهور نیز حضور بین اقشار مختلف مردم  وشنیدن حرفها و دغدغه هایشان است اما مردم نتیجه این گونه تلاش ها را می خواهند سر سفره شان ببینند و امیدواریم برنامه دو سال آینده دولت به گونه ای باشد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و دغدغه آنها در این بخش حل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات خوب دولت در حوزه سیاست خارجی گفت: تلاش های دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی قابل تقدیر است و خوشبختانه دولت در این بخش گام های موثری برداشته است.

کد خبر 1622419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha