وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می کند

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت دهم و یازدهم شهریورماه به استان مرکزی سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، عباس علی آبادی دهم و یازدهم شهریورماه ۱۴۰۲ به جهت بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و دیدار با صنعتگران و فعالین اقتصادی به استان مرکزی سفر می کند.

سفر یک و نیم روزه وزیر صمت، عصر جمعه دهم شهریورماه با حضور در گلزار شهدای شهر زاویه در شهرستان زرندیه آغاز می شود و در ادامه از شهرک صنعتی زاویه بازدید خواهد داشت و شرکت فولاد دشستان با حضور وی افتتاح می شود.

روز شنبه یازدهم شهریورماه، برنامه وزیر صمت در استان مرکزی، با حضور در شهرک صنعتی فراهان و بازدید از گروه صنعتی کبیر آغاز می شود و سپس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله دری نجف آبادی ملاقات می کند.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با فعالین اقتصادی استان از دیگر برنامه های وزیر صمت در اراک است که در استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

علی آبادی نیمروز شنبه، با حضور در شرکت واگن پارس مپنا از خط تولید این شرکت بازدید خواهد کرد و سپس از طرح نویان فرداد(فولاد)، طرح آندسازی شرکت کربن صنعت امیرکبیر و شرکت ماهد آلومینیوم در شهرک صنعتی خیرآباد بازدید می کند.

عصر شنبه وزیر صمت اراک را به مقصد دلیجان ترک می کند و ضمن بازدید از شرکت اسپادانا قیر دلیجان، عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت الیاف شیوا دلیجان با حضور وی آغاز می شود.
در ادامه این سفر، وزیر صمت با حضور در شهرستان محلات، از شرکت سنگستان بازدید می کند و با دکتر سلیمی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به گفت و گو می نشیند.
حضور در شهرستان خمین و بازدید از شرکت مانا انرژی پاک بزرگترین تولید کننده پنل های خورشیدی در ایران، پایان بخش سفر یک و نیم روزه عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی خواهد بود.

کد خبر 1622598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha