عملیات طوفان الاقصی گامی بزرگ برای نجات فلسطین است

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه طوفان الاقصی گامی بزرگ برای نجات فلسطین است، گفت: مردم استان مرکزی با حضور در راهپیمایی، همبستگی خود را با مبارزان فلسطینی نشان دادند.

حجت الاسلام خلیلی در حاشیه برپایی راهپیمایی همبستگی مردم استان مرکزی و شهر اراک با مبارزان فلسطینی، ضمن تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان در این راهپیمایی  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: شرکت کنندگان در این  راهپیمایی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند و پیروزی مبارزان فلسـطیـن را به یکدیگر شادباش گفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: عملیات طوفان الاقصی اوج رشادت و ایثار رزمندگان فلسطینی و حماسه آفرینی این دلیر مردان را نشان داد و امروز مردم استان مرکزی همزمان با مسلمانان سراسر جهان و ملت ایران با حضور در راهپیمایی همبستگی خود را با مبارزان فلسطینی نشان دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مبارز فلسطینی علیه مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، اجرا شد، ادامه داد: این عملیات بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید.

این مقام مسئول به جنایات همیشگی صهیونیست ها بر علیه ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: این رژیم غاصب و کودک کش سال ها است که با جنایات بسیار مردم مظلوم فلسطین را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و امروز روز مبارزه و شکست این دشمنان است.

حجت الاسلام خلیلی اضافه کرد: امروز شاهد شکست مفتضحانه‌ای آنها از رزمندگان فلسطینی هستیم اما باز هم این رژیم غاصب دست از کودک کشی و جنایات خود بر نمی دارد و همواره مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد ترمیم آبروی از دست رفته خود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه  عملیات طوفان الاقصی گامی بزرگ برای نجات فلسطین است، ادامه داد:  ملت آگاه و انقلابی ایران به طور مستمر حوادث سرزمین‌های اشغالی را پیگیری کرده و همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین بوده است.

کد خبر 1728395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha