اجتماع بزرگ مادران و کودکان جیرفتی برگزار می‌شود

شفیقه شفیعی گفت:همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، اجتماع بزرگ مادران و کودکان جیرفتی در حمایت از مادران و کودکان بی گناه غزه برگزار می‌شود.

شفیقه شفیعی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، اجتماع بزرگ مادران و کودکان جیرفتی در حمایت از مادران و کودکان بی گناه غزه برگزار می‌شود.

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جیرفت ابراز کرد: این اجتماع بزرگ ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه ۳ آبان ماه در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این اجتماع بزرگ، اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و فلسطین و همچنین اعلام همدردی زنان جیرفتی با زنان و مادران غزه است.

شفیعی عنوان کرد: این همایش از سوی پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام با همکاری امور بانوان فرمانداری، بسیج جامعه زنان و آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جیرفت بیان کرد: جنایات این رژیم جعلی در قتل عام مردم مظلوم غزه و فلسطین مخصوصا زنان و کودکان بی گناه نه تنها قلب مسلمانان جهان بلکه هر آزاده ای در این دنیا را اندوهناک و غمگین می کند.

وی عنوان کرد: قطعا طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند و نابود خواهد شد.

کد خبر 1730195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha