سبک زندگی با بهره مندی از مهندسی فرهنگی مدیریت می شود/ برش استانی البرز مبتنی بر بوم منطقه ای است

آیت الله حسینی همدانی گفت: سبک زندگی باید مدیریت شود، مهندسی فرهنگی ضرورت این مدیریت است در این رابطه باید راهبرد رهبرمعظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی را در نظر داشت آنچنان که ایشان در مقوله فرهنگ حکومت را همانند یک باغبان معرفی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۱۲ آبان با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: امروز ترفند و حربه استکبار تغییر کرده است آنان برای تسلط بر مردم و کشورها تحریم اقتصادی و نظامی را در نظر نمی گیرند بلکه سبک زندگی، محیط زیست آنان و امور فرهنگی ملت ها را مورد هجمه قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: سبک زندگی باید مدیریت شود، مهندسی فرهنگی ضرورت این مدیریت است در این رابطه باید راهبرد رهبرمعظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی را در نظر داشت آنچنان که ایشان در مقوله فرهنگ حکومت را همانند یک باغبان معرفی می کنند.

خطیب نمازجمعه کرج ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی استان در برش استانی که از ۲ سال گذشته در حال اجرا است اقدام و عملکرد معینی براساس بوم منطقه در نظر گرفته که برکات بسیاری را به همراه دارد.

امام جمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت روز استکبار ستیزی ( ۱۳ آبان) عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا، خط مشی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و اگر این شعار را از ما بگیرند، نفوذ بین المللی خود را از دست می دهیم چرا که با این شعار امروز پیوند استراتژیک میان دیگر کشورهای مخالف استکبار رقم خورده است. 

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: نظام ارباب رعینی سالهاست که رخت بسته است، نباید نوع رفتار مسئولان و نمایندگان مجلس به گونه ای باشد که در شأن آنان نیست.

امام جمعه کرج با این تذکر فرهنگی ادامه داد: مسئولان خادم ملت هستند به ویژه وقتی افراد فرهنگی به مسئولان و نمایندگان مردم مراجعه می کنند باید احترام و عزت آنان را بیش از دیگر اقشار حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه تذکر فرهنگی دیگر مرتبط با صدا و سیما است عنوان کرد: هرچند باید به منتقد و مخالف فرصت و مجال ابراز عقیده داد ولی نه به افرادی که وحدت ملی فکر نمی کنند و به اندازه کافی در رسانه های استکباری ادعاهای خود را بیان کرده اند.

کد خبر 1731709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha