برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری در کنار فعالیت های جهادی، برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده است.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری در کنار فعالیت های جهادی، برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده است.

برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: تاکنون با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبارجنوب طی دو دوره کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده برگزار شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده

وی بیان کرد: تا به امروز مخاطبین این کارگاه های آموزشی معاونین پرورشی و مشاورین مدارس در تمامی مقاطع آموزشی آموزش و پرورش، کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) طلاب مدارس طرح امین، روحانیون و طلاب طرح هجرت و مستقر، بسیجیان و فعالان فرهنگی و جهادی بوده اند.

برگزاری کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده

حجت الاسلام خاوری خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی تبلیغی جمعیت و خانواده پیرامون شناخت دنیای نوجوان و راه های جذب آنها به امور دینی و همچنین بیان نکات همسر داری و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی، توانمندسازی افراد تاثیرگذار در جامعه است تا این طریق بتوانیم بحث جوانی جمعیت و سبک زندگی اسلامی را در دورترین و محروم ترین نقاط نیز تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه جمعیت از دغدغه های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این دغدغه ما را وا داشت تا برای رفع آن گامی هر چند کوچک برداریم.

کد خبر 1733007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha