دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام است

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر و ضرورت بهره مندی از این فرصت برای تبیین دستاوردهای و خدمات نظام به مردم و جامعه گفت: در این راستا باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، امروز(۲۳دی) در نشست با فرمانده لشکر ۸۴ پیاده لرستان که به منظور برنامه ریزی ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر تشکیل شد، اظهارداشت: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات به مردم و جامعه است تعامل و همکاری کمیت های ستاد در برگزاری باشکوه مراسم ایام الله دهه فجر موثر است.

وی افزود: نیروهای ارتشی در قلب همه ملت جای دارند و رشادت ها و خدمات صادقانه آنها در مقاطع و عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان ابراز امیدواری کرد کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان همچون سنوات گذشته همکاری سازنده و موثر با این ستاد داشته باشند.

فرمانده لشکر ۸۴ لرستان نیز در این نشست افزود: ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان و موجودیت خود تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده دفاع از ارزش های انقلاب است و تا کنون از این مسیر منحرف نشده است.

امیر خوش کنار عنوان کرد: لشکر ۸۴ پیاده لرستان آمادگی کامل برای حضور اثربخش، مفید و پرشور در برنامه های ستاد دهه فجر سال جاری را دارد و بدون شک در این زمینه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

کد خبر 1744169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha