فراخوان دریافت ایده‌های خلاقانه و آفرینش‌های ادبی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام خلیلی از اعلام فراخوان دریافت پیشنهادهای مردمی برای برگزاری مراسم دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام هادی  خلیلی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به اعلام فراخوان دریافت پیشنهادهای مردمی برای برگزاری مراسم دهه فجر اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برنامه های دهه مبارک فجر همواره به صورت مردمی و با حضور گسترده آحاد مردم برگزار می شود که در این راستا برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه ها شورای هماهنگی آماده دریافت ایده های مردم است.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در راستای مردمی‌سازی مراسم و مناسبت‌ها و جلب مشارکت حداکثری صاحبان ایده در نظر دارد نسبت به دریافت پیشنهادهای کاربردی اقدام و در برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب مراسم چهل و پنجمین سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استفاده نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: مهلت ارسال پیشنهادها تا روز پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ می‌باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فراخوان دریافت ایده های خلاقانه و آفرینش های ادبی و هنری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف  اعلام شده است، گفت: این بخش ها شامل آیینی، تبلیغی و تبیینی، مسیر راهپیمایی، محل تجمعات، صوت، زیبا سازی محیطی، مسابقات محتوایی، پویش ها و هشتک ها است.

حجت الاسلام خلیلی  با بیان اینکه «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» شعار دهه فجر امسال است، ادامه داد: امید است امسال نیز همچون سال های بعد از انقلاب شاهد حضور و مشارکت پرشور مردم در راستای تحقق آینده روشن باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی، www.ccopip.ir   بخش بانک ایده پردازی مراسم پیشنهادهای خود را ثبت کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در پایان از ایده‌ها و آثار برتر با پرداخت هدایا و جوایز نقدی، تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 1745369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha