نسل جوان و نوجوان، حافظ ارزش های انقلاب باشند

آل یاسین گفت: نسل جوان و نوجوان به ویژه دختران جوان باید حافظ ارزش های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سید مجتبی آل‌یاسین، امروز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که به صورت نمادین در مدرسه شاهد دخترانه قمر بنی هاشم(ع) شهرستان اراک، برگزار شد، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بزرگ و مردمی بود که به رهبری بزرگ مردی از این استان به پیروزی رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با اشاره به ولایتمداری و حضور آگاهانه ملت ایران در کنار رهبر خود در دوران انقلاب، افزود: ایمان به خدا، حضور آگاهانه مردم در صحنه و ولایتمداری سه مولفه مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به گذشت چهل و پنج سال از انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: توجه این سه مولفه سبب حفظ نظام شده و  این مهم باید با جدیت از سوی همگان دنبال شود.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر آگاهی و هوشیاری جوانان از توطئه های شوم و همیشگی دشمنان اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی امروز جنگ فرهنگی را آغاز کرده و نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده اند که خنثی سازی این توطئه ها آگاهی و هوشیاری ملت ایران را می طلبد.

آل یاسین به موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در سایه هوشیاری و تلاش مردم و دانشمندان جوان با وجود همه توطئه‌های دشمنان، امروز به قله رسیده است و تاکنون، دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به حضور فعال و مشارکت گسترده بانوان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا توجه ویژه به بانوان داشته و با مشارکت بانوان در عرصه های مختلف شاهد موفقیت های بسیاری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دختران دانش آموز امروز، باید حافظ ارزش های انقلاب باشند، ادامه داد: دختران، مادران فردا و تربیت کننده نسل آینده هستند و این قشر باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آنها به نسل‌های آینده بکوشند.

این مقام مسئول همچنین به حضور گسترده در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه ملت ایران در پای صندوق های رای یک تکلیف و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام است.

کد خبر 1747394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha