آشنایی با کار گروهی و همفکری از اهداف مسابقه روزنامه دیواری

یحیایی با اشاره به اهمیت مهارت افزایی در بین اعضای کانون، گفت: مسابقه روزنامه دیواری ویژه دهه فجر با حضور گسترده اعضای کانون برگزار شد.  

مهدی یحیایی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین مبعث رسول گرامی اسلام، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با عید سعید مبعث و ایام الله دهه مبارک فجر، مسابقه روزنامه دیواری ویژه این ایام در مسجد قائم آل محمد (عج) اراک با حضور گسترده اعضای کانون برگزار شد.

مدیر کانون قائم آل محمد(عج) با بیان اینکه  این مسابقات با مشارکت کانون تخصصی خواهران تسنیم، برگزار شد، افزود: این مسابقه با شرکت گروه‌هایی از دختران دانش‌آموز زیر ۱۵ سال منطقه در فضایی شاد و پرانرژی اجرا شد.

آشنایی با کار گروهی و همفکری از اهداف مسابقه روزنامه دیواری


 وی رشد خلاقیت و آشنایی با کار گروهی، همفکری و تفاهم بین  اعضا گروه و تمرین این مفاهیم را از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و بیان کرد: ما در کانون در کنار فعالیت های آموزشی و فرهنگی به آموزش مهارت های زندگی نیز می پردازیم.  


یحیایی ادامه داد: این مسابقات به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی درطول دهه فجر در کانون‌های سراسر استان در حال اجرا است که سبب ایجاد شور و نشاط در محله های مختلف در بین جوانان و نوجوانان شده است.  

آشنایی با کار گروهی و همفکری از اهداف مسابقه روزنامه دیواری

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) اظهار داشت: این رقابت با موضوع‌های   «انقلاب اسلامی ایران(دستاوردها و پیشرفت ها)،  اعیاد ماه شعبان، من و مسجد محله، زن و خانواده، توصیه به حضور مردم در انتخابات و موضوع آزاد» برگزار شد.  


گفتنی است این مسابقات ابتدا درسطح مساجد اجرا و روزنامه‌دیواری‌ها برای داوری نهایی به ستاد استان ارسال خواهند شد.

کد خبر 1749100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha