یک‌سوم مساجد آذربایجان غربی نیازمند مرمت و بازسازی هستند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به وجود 3 هزار مسجد در این استان گفت: یک‌سوم مساجد این استان نیازمند مرمت و بازسازی هستند.

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به وجود 3 هزار مسجد در این استان به خبرنگار شبستان گفت: بیش از 10 مسجد از ابتدای سال تاکنون در این استان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌سوم مساجد این استان نیاز به تعمیر، مرمت و بازسازی دارد، بیان کرد: در حال حاضر در استان آذربایجان غربی با کمبود مسجد روبرو نیستیم و هیچ‌گونه تقاضایی نیز مبنی بر نیاز داشتن به مسجد از مناطق مختلف این استان تاکنون گزارش نشده است.

حجت‌الاسلام مصائبی با بیان اینکه روستاهای دورافتاده و محروم این استان با کمبود روحانی و امام جماعت روبرو هستند، تصریح کرد: با تعاملات صورت گرفته با مراکز حوزه علمیه قم بنا شد کمبودهای این استان در زمینه امام جماعت رفع شود.

پیش از این هم، حجت‌الاسلام ولی عادلی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به وجود 3 هزار مسجد در این استان گفته بود: طبق برآورد صورت‌گرفته بیش از 100 روستا که در مناطق محروم، دور و جنگلی و روستایی این استان واقع هستند، فاقد مسجد هستند.
پایان پیام/ 
 

کد خبر 175029

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha