جذب حداکثری در انتخابات در گرو جهاد تبیین و امید آفرینی است

میرزایی گفت: همه وظیفه داریم به عنوان جهاد تبیین در فرصت باقیمانده به زمان برگزاری انتخابات برای تحقق دو موضوع مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   علی اصغر میرزایی- فرماندار بهشهر، دوشنبه (۳۰بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که با کاهش مشارکت مردم در انتخابات؛ عدم حضور مردم را نشانه ای از عدم مقبولیت نظام در بین مردم به جهانیان نشان دهد.
وی افزود: ما باید با امیدآفرینی و تبیین دستاوردها و جهاد تبیین در این بخش هوشمندانه وارد شویم تا شاهد افزایش انگیزه در بین مردم و مشارکت حداکثری باشیم.
فرماندار بهشهر یادآور شد: در سخنان رهبری مسئله جهاد تبیین بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است که در این خصوص بیان دستاوردهای انقلاب وظیفه همه ماست.
میرزایی گفت: همه وظیفه داریم به عنوان جهاد تبیین در فرصت باقیمانده به زمان برگزاری انتخابات برای تحقق دو موضوع مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح تلاش کنیم.
وی افزود: باید از همه ظرفیت های شهرستان در برگزاری انتخابات پر شور استفاده شود  و کم کاری برخی دستگاه‌ها در راستای پشتیبانی انتخابات قابل قبول نیست.
فرماندار بهشهر  اظهار کرد:چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت راهبرد رهبری در انتخابات پیش روست که باید در درجه اول توسط من و شما به عنوان کارگزاران نظام اجرایی شود و مورد توجه باشد و تکلیف بر همه ماست که در انتخابات پر شور در بخش مشارکت وارد شویم.
میرزایی یادآور شد: جذب حداکثری در انتخابات در گرو جهاد تبیین و امید آفرینی است و باید با اطلاع رسانی درست در بخش خدمات نظام در حوزه های مختلف راه،   آب، گازرسانی و... در جامعه امیدآفرینی کرده و حضور حداکثری مردم در انتخابات را داشته باشیم.

کد خبر 1750721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha