منطقه کاشان و آران و بیدگل باید به سمت انسجام اجتماعی حرکت کند

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خط اصلی که بنده به کمک همه دلسوزان و کسانی که دغدغه منطقه بزرگ فرهنگی کاشان را دارند دنبال خواهم کرد این است که منطقه به سمت انسجام اجتماعی حرکت کند.

دکتر مصطفی معینی آرانی در نخستین ساعات پس از شمارش آرای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در مرحله نخست از همه کسانی که حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم زدند تشکر و قدردانی می کنم.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: خط اصلی که بنده به کمک همه دلسوزان و کسانی که دغدغه منطقه بزرگ فرهنگی کاشان را دارند دنبال خواهم کرد این است که به سمت انسجام اجتماعی حرکت کنیم. این انسجام بایستی چه در شهرستان کاشان، چه در شهرستان آران و بیدگل و چه در ارتباط این دو شهرستان با یکدیگر محقق شود.

معینی ادامه داد: اعتقاد دارم همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم و در رشد و توسعه و آبادانی شهر سهیم باشیم.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل افزود: فردی که نماینده می شود نماینده همه مردم است نه فقط نماینده افرادی که به او رای داده اند، لذا در راهی که پیش رو دارد باید از همه سلایق و ظرفیت ها و از افرادی کارآمد، خبیر، آگاه و دانا در چارچوب منویات مقام معظم رهبری استفاده کند.

وی با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان حلقه ارتباطی مردم و مسئولان گفت: یکی از راه های مبارزه با فساد شفافیت است و رسانه بازوی شفافیت است؛ لذا خبرنگاران نقش مهمی مبارزه با فساد دارند.

کد خبر 1752815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha