قرار دوازدهم با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در شهر قیدار اجرا شد

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات حضرت قیدار نبی(ع) در بین نیازمندان شهر قیدار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، طرح قرار دوازدهم به منظور ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر مبنای مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده تا با جذب مشارکت های خیران به عنوان مهدی یاوران، بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد نیازمند ارائه دهد.

این طرح به نام و یاد امام عصر (عج) که در دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدماتی ارائه می‌کند.

متولیان طرح قرار دوازدهم بر آن هستند تا از سویی یاد و نام امام زمان (عج) را در جامعه منتشر کند و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم (عج) را ترویج و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کند.

به همین منظور همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ۷۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در قالب طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات حضرت قیدار نبی در بین نیازمندان شهر قیدار توزیع شد.

اجرای طرح سراسری «قرار دوازدهم» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت متمرکز در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص کشور با هدف اجرای نیت واقفین خیراندیش از محل مساعدت خیرین و درآمد موقوفات با نیت مرتبط با مساعدت به نیازمندان در  روزهای دوازدهم هر ماه انجام می گیرد.

کد خبر 1754442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha