نهضت مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات با محور کانون‌های مساجد

حجت الاسلام شکری با اعلام این مطلب که نهضت مشارکت حضور حداکثری در عرصه انتخابات با محوریت کانون های مساجد گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان انتخابات مشارکت دارند و هر یک از کانون های مساجد به نوبه خود بستری برای تقویت حضور فعالان کانون های مساجد است.

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه انتخابات گفت: یکی از پویش های اجرایی در جریان ویژه برنامه انتخابات « اگر من رئیس جمهور بودم» است که در این خصوص فعالان عرصه کانون های مساجد اهتمام ویژه ای دارند.

مدیرستاد کانون های مساجد البرز با بیان این مطلب که نهضت مشارکت حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات با همراهی کانون های مساجد از جمله اقدامات دیگری است که با رویکرد انتخابات برپا شده است اظهار کرد: افزایش آگاهی، ایجاد اعتبار و اعتماد، رشد خط فکری و جریان بخشی دینی و ایمانی از جمله محورهایی است که با توجه به ان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه انتخابات فعالیت می کنند.

وی ادامه داد:  فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان انتخابات مشارکت دارند و هر یک از کانون های مساجد به نوبه خود بستری برای تقویت حضور فعالان کانون های مساجد است.

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: مشارکت پرشور در عرصه انتخابات بستر عظمت و ارتقاء ایران است؛ به واقع دخالت در سرنوشت کشور حق هر یک از آحاد مردم ایران است.

وی با اشاره به اهمیت هم اندیشی و هم افزایی به منظور ارتقاء میزبان مشارکت عمومی مردم در جریان انتخابات بیان کرد: فراهم آوردن شرایط و بستری مناسب به منظور هم افزایی و هم اندیشی بیشتر مردم گامی در مسیر آبادانی و رشد همه جانبه کشور است.

وی با بیان این مطلب که کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره مندی از مختصات و ویژگی های موثر خود در عرصه فرهنگی رسالت ویژه در تقویت حماسه آفرینی انتخابات دارند بر همراهی تمامی عناصر مسجدی در عرصه انتخابات تأکید کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: اجرای طرح ها و پویش های انتخابات به ویژه در دور دوم بستری برای حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات است.

کد خبر 1770845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha