برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت فرزندان در برنامه «خانه و خانواده»

برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران امروز چهارشنبه سوم مرداد، از تعطیلات تابستانی برای دانش آموزان دبستانی می گوید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، برنامه «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومندو اجرای فاطمه میناخانی از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می شود.


«زینب برومند»، تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» گفت: مدتی از تعطیلی مدارس و شروع تعطیلات تابستانی می‌گذرد و دانش آموزان فرصت داشته‌اند تا بعد از یک دوره استراحت و رفع خستگی برای روزهای باقی مانده تابستان برنامه ریزی کنند. البته مسئولیت بیشتر این کار بر عهده والدین خواهد بود. پدران و مادرانی که می‌خواهند فرزندانشان بیشترین بهره را از روزهای گرم تابستان ببرند.
وی افزود: برخی از والدین تصور می کنند که باید برای تمام اوقات فراغت تابستان فرزندشان برنامه ریزی کنند، در حالی که کارشناسان مخصوصا برای دانش آموزان دبستانی به برنامه ریزی فشرده  مخصوصا برای تابستان معتقد نیستند. با توجه به اهمیت این موضوع و باقی مانده تعطیلات تابستانی دانش آموزان در برنامه روز چهارشنبه سوم مرداد میزبان دکتر زهرا امیر آتشانی روانشناس و دکترای تحقیقات آموزشی خواهیم شد و در خصوس یک برنامه ریزی استاندارد برای دانش آموزان دبستانی گفت و گو خواهیم کرد.


گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در برنامه «خانه و خانواده» می توانند در زمان پخش برنامه سوالات خود را از طریق شماره های ۲۲۰۴۰۰۸۶ و ۲۲۰۵۰۰۹ و شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ مطرح کنند و پاسخ خود را از کارشناس برنامه دریافت کنند.
کد خبر 1774053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha