برنامه «راهی به آبادی» به روستاهای «خراسان جنوبی» سفر می کند

برنامه «راهی به آبادی» جمعه ۵ مرداد با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی و محصولات و ظرفیت های اقتصادی روستاها به روستاهای «خراسان جنوبی» سفر می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،   برنامه «راهی به آبادی» پنج شنبه و جمعه به تهیه کنندگی امیرعلی جواد پور، اجرای داوود حیدری، بازیگری عباس محبی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«امیر علی جواد پور»، تهیه کننده  رادیویی درباره برنامه «راهی به آبادی» گفت:  این برنامه با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی و محصولات و ظرفیت های اقتصادی روستاها پخش می‌شود و در راستا با طرح «هفته های ایرانی» هر هفته به معرفی روستاهای یک استان می پردازد و این هفته همراه گزارشگر برنامه عباس سنجری به روستای استان «خراسان جنوبی» سفر خواهیم کرد.

وی افزود: «روستاهای افین، فورگ، خور، کریمو، باغستان، خرو، اصفهک، ازمیغان، نایبند، سرند، ملوند، پیرحاجات، ماخونیک و چنشت» ۱۴ روستای هدف گردشگری استان «خراسان جنوبی» در حال حاضر هستند. در حال حاضر در استان یک روستای جهانی و یک روستای ملی در حوزه صنایع دستی و یک روستا از استان نیز کاندیدای ثبت به عنوان دهکده جهانی گردشگری شده است.

گفتنی است، عباس سنجری گزارشگر برنامه «راهی به آبادی» جمعه ۵ مرداد به روستاهای استان «خراسان جنوبی» سفر می کند و ضمن گفت و گو با اهالی از جاذبه های گردشگری این استان برای این فصل سال می گوید.
 

کد خبر 1774118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha