بیش از 200 هزار همیار پلیس در قم فعالیت می کنند

مجتبایی گفت: در استان قم بیش از 200 هزار همیار پلیس فعالیت می کنند که با برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای آنها، فرهنگ ترافیکی را گسترش می دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز (9مهر) در همایش همیاران پلیس استان قم که در مجموعه فرهنگی حضرت مریم(س) برگزار شد، گفت: سرمایه های اجتماعی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه بسیار مهم هستند و باید این سرمایه ها را حفظ و ایجاد کنیم.

 

وی بیان داشت: مهمترین سرمایه های اجتماعی در استان، سرمایه های انسانی هستند که باید به خوبی شناخته شده و از توان آنها در راستای تامین امنیت استفاده کنیم.

 

فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: در زمینه فرهنگ ترافیکی نیز باید سرمایه های موثر را کشف کرده تا شاهد گسترش فرهنگ رانندگی و ترافیکی در جامعه باشیم.

 

سردار مجتبایی با اشاره به شکل گیری همیاران پلیس در سطح کشور گفت: این طرح نقش موثری در گسترش فرهنگ ترافیکی خواهد داشت و نوعی سرمایه اجتماعی است که باید روی آنها سرمایه گذاری کنیم.

 

وی تصریح کرد: در استان قم بیش از 200 هزار همیار پلیس فعالیت می کنند که با برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای آنها فرهنگ ترافیکی را گسترش می دهیم.

 

فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: در کنار سرمایه های اجتماعی مسایل فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو باید پلیس به آن توجه داشته باشد.

 

سردار مجتبایی عنوان کرد: همیار پلیس می تواند فرهنگ رانندگی و ترافیکی را در جامعه نهادینه کرده تا در سنین بالاتر نیز جواب این فرهنگ را بگیرند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 178230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha