لزوم افزایش کانون‌های مساجد در مناطق محروم و آسیب‌دیده

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در دیدار با نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، بر افزایش تعداد کانون‌های مساجد در مناطق محروم، آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در دیدار با نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در استان خوزستان بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد فعال هستند و اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، آموزشی و ... برگزار می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به برخی دغدغه‌های کانون‌های مساجد افزود: نیاز است مشکلات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیگیری شود و حمایت ویژه‌ای از این مراکز صورت گیرد تا بتوانند با ظرفیت بهتری به فعالیت بپردازند.

وی خواستار نگاه ویژه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شد و اضافه کرد: استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در کانون‌های مساجد در حال فعالیت هستند که اگر مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند در حوزه‌های مختلف بسیار تاثیرگذار باشند.

محمد امیر، نیز در این دیدار قول مساعد داد مشکلات و نیازهای کانون‌های مساجد و همچنین بحث تجهیزات به کانون‌ها را پیگیری کند و خواستار تعامل بیشتر با سایر ارگان‌ها و نهادها جهت حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم فعالیت و خدمت به ساحت مسجد و به ویژه حوزه قرآنی، تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد قابل توجهی کانون مساجد در مناطق محروم استان فعال هستند ولی نیاز است جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و جلوگیری از ترغیب آنها به سمت فرقه‌های ضاله تعداد این کانون‌ها بیشتر شود

کد خبر 1786710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha