اولین جلسه رؤسای کمیسیون‌ها برای پیگیری حوادث 25 بهمن تشکیل شد

نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده که خواستار رسیدگی به حوادث 25 بهمن شد، گفت: اولین جلسه رؤسای پنج کمیسیون درخلال جلسه علنی صبح امروز تشکیل شد و نتایج آن به اطلاع نمایندگان خواهد رسید.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 26 بهمن در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: امروز در مجلس قرار شد که پنج نفر از رؤسای کمیسیون‌ها مسئله فتنه‌گری را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به شعارهای نمایندگان که از صبح و در هنگام نطق رییس مجلس آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد، اظهار کرد: این شور و هیجان که خواسته ملت است را در اسرع وقت رسیدگی کنید زیرا هم مجرم مشخص است و هم جرم فساد فی الارض است و باید به آن رسیدگی شود.

 

سیدشهاب‌الدین صدر که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت با اشاره به سخنان صبح امروز رییس مجلس مبنی بر تشکیل کمیته‌ای از رؤسای سه قوا برای پی‌گیری تظاهرات و حوادث 25 بهمن گفت: انشاءالله همان‌طور که آقای لاریجانی گفتند این کار در اسرع وقت صورت می‌گیرد و نتایج آن به اطلاع همگان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اولین جلسه رؤسای کمیسیون‌ها در خلال جلسه علنی صبح امروز مجلس تشکیل شد، گفت: جلسات بعدی این کمیته که متشکل از رؤسای پنج کمیسیون است ادامه دارد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 20559

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha