اخلالگران امنیت مردم و قاچاقچیان موادمخدر به چنگال عدالت گرفتار می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به افزایش ناامنی در سطح کشور گفت: قوه قضاییه از هیچ توانی در ریشه‌کن‌کردن اخلال در امنیت مردم کوتاهی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور در چهل و دومین نشست خبری خود گفت: بدیهی است کسانی که بخواهند به هر شکی امنیت جامعه را برهم‌ زنند به هیچ شکلی به آنها فرصت داده نمی‌شود و دستگاه قضایی در این زمینه برخورد با اخلال‌گران امنیت مردم مصمم بوده و هیچ‌گاه کوتاهی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه از نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات خواسته شده تا علاوه بر شناسایی اخلال‌گران امنیت مردم در ظاهر به کسانی که مخفیانه این کار را انجام می‌دهند توجه کرده و آنها را معرفی و شناسایی کنند، افزود: این افراد بدانند که اگر چنانچه به اقدامات خود ادامه دهند حتما به چنگال عدالت گرفتار خواهند شد. همچنین در هفته گذشته بسیاری از مردم از اقدامات قوه قضاییه و نیروی انتظامی در برخورد با این‌گونه افراد بسیار حمایت کردند.

اژه‌ای در ادامه به مشکلاتی که مواد مخدر در جامعه ایجاد کرده، اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده‌ها می‌دانند که مواد مخدر بخصوص صنعتی بسیار زیان‌بار است و جوان‌ها را گرفتار می‌کند و هر کدام که گرفتار شدند مشکلاتی برای جامعه به وجود می‌آورند پس در مقابله با مواد مخدر همه مردم موظف هستند.

وی با تأکید بر این نکته که رسانه‌ها، خطبا، وعاظ و ... اگر کمک کنند که این بلای خانمان‌سوز ریشه‌کن شود خانواده‌ها هم باید عنایت داشته باشند که از چنین مواردی جلوگیری کنند، تصریح کرد: ما در صورت شناسایی متخلفان مواد مخدر بنا بر میزان تخلف ناچاریم اشد مجازات را برای آنها اعلام کنیم.

دادستان کل کشور به مجازات‌های قوه قضاییه در این زمینه در دو هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت چند نفر از قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص قاچاقچیان شیشه و متجاوزان به عنف به دار آویخته شدند و کسانی که امنیت جامعه را به خطر می‌انداختند با آنها برخورد شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 212257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha