برگزاری مراسم ایام فاطمیه در 40 کانون فرهنگی و هنری مساجد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از برگزاری مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در 40 کانون فرهنگی و هنری این استان خبرداد.

حجت الاسلام محمد رضا بابازاده، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقه پیامکی و کتاب خوانی با هدف آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان با سیره حضرت زهرا(س) ازجمله مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این ایام است.

 

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی، فروش محصولات فرهنگی از قبیل کتاب و نرم افزار، توزیع غذاهای نذری و برگزاری مراسم سنتی عزاداری از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به شمار می آیند.


بابازاده، به توزیع بسته‌های فرهنگی به‌مناسبت ایام سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و اظهار داشت: بسته‌های فرهنگی شامل 4 هزار پوستر، احادیث حضرت زهرا(س) و یک هزار لوح فشرده مداحی است.


وی، نصب بنر و پرچم با مضامین احادیث حضرت زهرا(س) در مساجد و خیابان‌ها، پخش ویژه‌نامه با عنوان حجاب، برپایی ایستگاه بلوتوث و برگزاری مسابقه انشاء و مقاله در مورد شهادت حضرت فاطمه(س) را از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام برشمرد که با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 241238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha