تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن وعترت دانشگاه آزاد اراک

مراسم تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک (18 اسفند) در تالار دکتر شریف این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این مراسم که عصر روز گذشته (18 اسفند) با حضور  شرکت کنندگان در این مسابقات و مسئولان دانشگاه برگزار شد، از نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و یازدهمین دوره اساتید و اعضای هیئت علمی و همچنین اولین دوره مسابقات کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک تقدیر شد.
 

گفتنی است، در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک بیش از   1400 نفر از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی شرکت کردند که از این تعداد 120 نفر از شرکت کنندگان با کسب بالاترین امتیاز در هر رشته به عنوان برگزیدگان این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

 

لازم به ذکر است، این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد، که در بخش کتبی شرکت کنندگان در 10 رشته زندگانی پیامبر اکرم(ص)، زندگانی 14 معصوم(ع)، نماز، نهج البلاغه، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا، احکام خواهران و برادران، ترجمعه قرآن به زبان انگلیسی و ترجمعه قرآن کریم به زبان فارسی با هم به رقابت پرداختند.

 

همچنین بخش شفاهی این دوره از مسابقات در 7 رشته قرائت قرآن کریم به روش تحقیق، قرائت قرآن کریم به روش ترتیل، حفظ 5، 10، 15جزء و کل قرآن کریم واذان ویژه برادان برگزار شد. 


گفتنی است دراین مراسم از 22 نفر از خادمان قرآن کریم و دانشجویانی که در طول ثبت نام و برگزاری مسابقات با کانون قرآن و عترت همکاری داشتند نیز با اها لوح و هدایایی تقدیر شد.

پایان پیام/ 

کد خبر 26342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha