راه اندازی 17پایگاه اوقات فراغت در بیله سوار

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل از راه اندازی 17پایگاه اوقات فراغت در شهرستان بیله سوار با رویکرد دینی، فرهنگی، احکام و مهارت های زندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل نادر سقاء مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل پیش از ظهر امروز(29خرداد) در آیین افتتاحیه فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون های فرهنگی،هنری مساجد شهرستان بیله سوار بیان داشت: برنامه های اوقات فراغت استان با رویکرد دین، مذهب، فرهنگی، احکام و مهارت های زندگی برگزار می شود.


وی تصریح کرد: مربیان کلاس های اوقات فراغت استان از بین اساتیدی انتخاب شده اند که خود بزرگ شده مسجد بوده و در کانون های فرهنگی،هنری مساجد عضویت دارند.


سقاء به ضرورت استفاده از مکان‌های آموزشی موجود در سطح استان برای تقویت و بهینه‌سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در ایام تابستان اشاره کرد و ادامه داد: دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل در کل 300پایگاه‌ تابستانی را برای تقویت و بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان راه‌اندازی کرده است که از این تعداد 17مورد آن سهم شهرستان بیله سوار است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که ما در تلاش هستیم از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم خاطر نشان کرد: همچون سال گذشته با اکثریت دستگاهای اجرایی و اماکن ورزشی، فرهنگی استان تفاهم نامه انعقاد کرده ایم که بر اساس پیش بینی های انجام شده خدمات دریافتی از این دستگاه ها چیزی معادل 700میلیون تومان خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 265493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha