اطعام 10هزار نفر از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: به مناسبت نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، 10 هزار نفر از نیازمندان استان با کمک و همیاری خیرین نیکوکار اطعام شدند.

امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی با بیان اینکه این طرح به صورت استانی در تمامی شهرستان ها اجرایی شد، به خبرنگار شبستان گفت: این اقدام به منظور احیای سنت های الهی و با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) با مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان نیز با اهدای کمک های نقدی تحقق یافت.

 

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان های استان در همین زمینه، گفت: در اکثر شهرستان ها این طرح به صورت اطعام نیازمندان و قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم بین خانواده های نیازمند تحت حمایت انجام شد.

 

 وی، اطعام مومنان به ویژه فقرا و مستمندان را از جمله کارهای پسندیده و مورد تاکید اسلام دانست و یادآور شد: خداوند سبحان در آیات 8 و 9 سوره مبارکه «دهر» نیکوکاران را کسانی ذکر فرموده که طعام خود را با تمام علاقه ای که به آن دارند، به مسکین، یتیم و اسیر انفاق کرده و منتظر پاداش و تشکر هم نیستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ماه ضیافت الله اعلام کرد: این نهاد طبق سنوات گذشته آمادگی دارد تا با کمک مردم خیر و نوعدوست استان، سفره‌های آسمانی اطعام و افطار محرومان را در سطح استان بگستراند.

 

 حسین پور اذعان کرد: این نهاد همچنین آمادگی دارد تا با اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح اکرام ایتام، کودکان یتیم را تحت حمایت حامیان خیر و نیکوکار قرار داده و علاوه بر آن زمینه آزادی زندانیان را در این ماه پرخیر و برکت فراهم نموده و سنت های حسنه انفاق و نیکوکاری را گسترش دهد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 267308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha