آموزش وبلاگ نویسی مهدوی در دانشگاه های استان قم

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان قم با اعلام فعالیت های مهدوی سال تحصیلی جدید در قم، گفت: فعالیت در فضای مجازی با موضوع مهدویت و وبلاگ نویسی مهدوی در دانشگاه ها آغاز می شود.

حجت الاسلام ناصر شهیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان بااشاره به فعالیت های مهدوی در این استان همزمان با آغاز سال تحصیلی در بخش حوزوی و دانشگاهی، گفت: در بخشنامه ای که با حجت الاسلام احمد فرخ فال، مسئول حوزه ریاست حوزه های علمیه امضا شد، بخشی از این فعالیت ها به مدارس حوزه علمیه قم ابلاغ شد.
وی ادامه داد: در این بخشنامه آمده است: در راستای ترویج و آموزش معارف مهدوی برای طلاب اهتمام ورزیده شود و دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی مبانی مهدویت ویژه طلاب برگزار شود.
حجت الاسلام شهیدی بااشاره به برنامه های مهدوی در دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: در این بخش نامه مقرر شد تا هزینه تمام دوره های مقدماتی و تکمیلی مهدویت در دانشگاه ها پرداخت شده و همچنین برنامه های ویژه مهدوی در دانشگاه ها در طول سال تحصیلی جدید برگزار می شود.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان قم با بیان اینکه در دانشگاه های استان قم برنامه های ویژه مهدوی برگزار می شود، اظهارداشت: فعالیت امور مجازی در حوزه مهدویت، فعالیت در حوزه وبلاگ نویسی مهدوی و انتشار ویژه نامه های مهدوی ازجمله فعالیت های این دانشگاه ها است.


پایان پیام/

کد خبر 287680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha