مشارکت بیش از 80 هزار همیار پلیس در ایلام

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پرورش استان ایلام، از مشارکت بیش از 80 هزار پلیس یار نوجوان، جوان و همیار با پلیس راهور در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، عبدالرسول آقایی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام، صبح امروز(16 مهر) در همایش همیاران پلیس به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در ایلام، گفت: در حال حاضر بیش از 80 هزار همیار با پلیس راهنمایی و رانندگی این استان برای کاهش تصادفات مشارکت می کنند.


وی، تصریح کرد: این تعداد همیار پلیس در سه مقطع سنی نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 هزار نفر افزایش داشته است.


آقایی، بیان کرد: همه همیاران پلیس در سطح مدارس تا ایام تعطیلات نوروزی، آموزش های لازم در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی و علائم هشدار دهنده فرا می گیرند.


معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام، اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز در سطح جامعه مرهون تلاش های بی وقفه مجموعه پلیس و نیروی انتظامی است.


وی، افزود: آموزش و پرورش این استان بر اساس تفاهم نامه ای که با پلیس راهور منعقد شده از بین دانش آموزان مقاطع مختلف برای همیاری و مشارکت با نیروی راهور آماده هرگونه همکاری برای کاهش تصادفات و تلفات درون و برونی استانی است.


آقایی، با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس راهور علاوه بر ایجاد امنیت با دادن آموزش های مختلف در زمینه فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی نقش موثر و بسزایی در جامعه ایفا می کند.


معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام، افزود: خوشبختانه والدین در حین رانندگی با تذکرات فرزندان همیار خود به سمت قانونمندی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت می کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 300747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha