دانشگاه امام رضا (ع) در رشته مدیریت خانواده بدون آزمون دانشجو می پذیرد

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: داوطلبان رشته مدیریت خانواده بدون برگزاری آزمون در دانشگاه امام رضا(ع) پذیرش می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حمید رضا میرزایی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌ رضا (ع) ظهر امروز(29آبان) از ایجاد رشته بدون آزمون مدیریت خانواده در دانشگاه امام‌ رضا (ع) خبر داد و اظهار داشت: پذیرش دانشجو در این رشته، بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی بوده و شهریه آن در کل دوره دو ساله کمتر از یک میلیون تومان است.

 

وی با بیان اینکه در این رشته نیازی به گذراندن واحدهای جبرانی نیست، افزود: مدرک تحصیلی این رشته مجازی مورد تأیید وزارت علوم‌ بوده اما شامل معافیت تحصیلی نمی‌شود، تصریح کرد: ثبت‌نام این رشته از نیمه اول آذرماه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت؛ داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه‌های اینترنتی سازمان سنجش و دانشگاه امام‌ رضا (ع) مراجعه کنند.

 

میرزایی با بیان اینکه رشته کارشناسی ناپیوسته مدیریت خانواده به صورت غیرحضوری و بدون آزمون در این دانشگاه ایجاد می‌شود، گفت: یکی از دستاوردهای نظام آموزشی امروز در کشور، پرداختن به مقوله توسعه آموزش خانواده و ارتقای سطح دانش و آگاهی خانواده است.

 

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه دوره مدیریت خانواده یکی از دوره‌های بسیار اساسی و مهم در کشور است، تصریح کرد: خانواده به عنوان نخستین ساختار جامعه و اصلی‌ترین نهاد جامعه محسوب می‌شود.

 

میرزائی افزود: خانواده خوب و متعادل ناخود آگاه به وجود نمی‌آید بلکه باید توجه عمیقی به آگاهی، تلاش و کسب دانش و اطلاعات شود بنابراین استحکام خانواده مستلزم ارتقای سبک زندگی است.

 

وی به پذیرش بدون آزمون در رشته مدیریت خانواده در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی رشته مدیریت خانواده، ویژگی غیرحضوری این رشته است که امکان دسترسی و تحصیل در این رشته را برای علاقه‌مندان سراسر کشور فراهم کرده است.

 

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: از مزایای ممتاز این دوره پذیرش دانشجو بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی و آموزش به صورت غیرحضوری است.

 

میرزایی در مورد دیگر مزایای این رشته افرود: شهریه بسیار کم نسبت به سایر دانشگاه‌ها، اعطای مدرک تحصیلی معتبر مورد تأئید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و تخفیف ویژه برای شاغلان مانند آستان قدس رضوی، فرهنگیان، دانشگاهیان، نیروهای مسلح و بسیجیان از مزایای ویژه این دوره است.

 

وی افزود: ثبت‌نام این رشته از 10 آذر ماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه www.imamreza.ac.ir و یا سایت سنجش مراجعه کنند.

 

وی در خصوص نحوه امتحان این رشته مجازی افزود: دانشجویان با مطالعه کتاب و جزوات درسی که معرفی می‌شود در امتحان‌های تستی پایان ترم شرکت می‌کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 315056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha